17 kwietnia 2011

Podgrzewacz do butelek - sposób eko domowy na podgrzanie słoiczka, butleki, napoju

Przez jakis czasu używaliśmy podgrzewacza do butelek, ale prądu strasznie dużo zabierał niestety:( A ostatnio jedna z dziewczyn napisała w komentarzu do wyprawkowego posta, że podgrzewa butelkę w gorącej wodzie. I mój mężuś po przeczytaniu ego wymyślił nasz domowy eko podgrzewacz:)

Metalowa puszka po mleku jest do tego idealna- plastikowa pokrywka świetnie montuje się na spodzie- by nie uszkodzić blatu kuchennego.
Do tego wrzucamy butelkę/ słoiczek z zupką wcześniej ugotowaną / deserek i zalewamy toto wrzątkiem lub gorącą wodą:D:D:D

Podgrzewa się bardzo szybko

Jeśli chcę by potrawa dłużej pozostała ciepła- np., ugotowana zupka podczas snu malucha, po prostu przelewam ja do słoika i wkładam do takiej puszki z gorąca wodą:)

Do chłodzenia butelki, zupki etc- również idealny jest to sposób:) wystarczy wlać zimnej wody:)

Puszek takich mam mnóstwo- wiec jeśli ktoś ma ochotę, mogę się podzielić:)

A dziś dostałam fajnego e- maila od OLI  na temat podgrzewania posiłków dla smyka, wiec dzielę sie :)
Właśnie Ola podrzuciła pomysł na szybkie i tańsze- eko podgrzewanie:)
Dziękuję ślicznie

" My gorąca wodę wlewamy do kubka i tam wkładamy butlę,
jak nie ma gorącej wody to kubek z wodą 1min w mikrofali,
i potem do kubka z gorącą wodą na max 2 minuty butla i mleko podgrzane,
ale z modyfikowanym to teraz jesteśmy sprytni i gotujemy wodę, potem wlewamy ją do termosu,
kopiliśmy jakiś czas temu taki z fisher price, na necie za ok 80zł, a u nas w tesco był za 20zł,
jak wiem że mały za 3 lub 4 godz będzie chciał jeść, to ten wrzątek w termosie będzie przygotowany,
ewentualnie troszkę schłodnieje, potem taką wodę tylko do butelki, jak za gorąca to na chwilkę
do tego kubka co w nim podgrzewamy, tylko że zamiast gorącej wody do schłodzenia zimna ;)
i jak odpowiednia temp (my sprawdzamy termometrem takim bezdotykowym bo kupiliśmy)
i tylko odpowiednia ilość mieszanki, pomieszać i gotowe do podania ;)
co prawda modyfikowane podajemy dopiero od tyg, na przemian z moim bo troszkę mniej mam,
ale tak też podgrzewaliśmy wcześniej moje, które odciągałam i trzymałam w lodówce ;)
tak samo można schłodzić butelkę z herbatką jeśli robiliśmy w gorącej a chcemy podać szybko ;)"

Olu, właśnie sobie przypomniałam,że przecież mamy 2 termosy :)

Więc idziemy w Wasze ślady:)

5 komentarzy:

iimajka pisze...

Ja do mleka własnego używałam po prostu małego czajnika elektrycznego z płytką grzejną, a nie grzałką i zagotowawszy wodę wsadzałam tam butelkę i liczyłam do 10 :) A przy modyfikowanym w czajniku jest zawsze przegotowana woda, którą pstrykam na chwilę - zaleznie od ilosci i tak leciutko podgrzaną wlewam do butelki, ewentualnie dolewając zimnej przegotowanej trzymanej w butelce jeśli za ciepła :) - trwa to sekundy ;)

Anonimowy pisze...

do mleczka modyfikowanego wodę gotuje się raz... nie odgrzewa się jej, ani ponownie nie gotuje...

iimajka pisze...

jakies uzasadnienie?
To i podgrzewacza nie wolno używać.

Moi obaj mieli podgrzewaną wodę wielokrotnie i nie zauważyłam najmniejszych oznak szkodliwości.

PieluszkomMania pisze...

Oj już myślałam,że wyrodna matka ze mnie:) wodę przegotowaną mam w dzbaneczku- tak mi z domu rodzinnego pozostało- zawsze stał dzbanek z taką wodą do picia:) i teraz mam tak samo. Jakoś nie zauważam różnicy:)

Anonimowy pisze...

a ja wam dziewczyny powiem ,jak my robiliśmy przy pierwszym bąbelku butelkowym.w termosie o pojemnosci 0,6 litra mielismy wrzatek na spacery,czy na noc.opisze moze sytuacje spacerową ,ktora jest najbardziej skomplikowana:) wyliczalam ,ze maly je co 3 godziny i tyle bralam butelek,ile bylo potrzeba na dany czas.kiedy byl zjadaczem 180ml mieszanki,wlewałam do kazdej butelki ok 150ml przegotowanej,ostudzonej wody,na każdą butelke brałam woreczek z odmierzona iloscia mleka na docelową ilość wody.kiedy nadszedł czas jedzonka,dolewałam do butelki z zimną wodą 30ml gorącej z termosu i sprawdzałam na nadg temp.jesli okazałoby sie,ze jest za zimna,to zawsze moglam dolac jeszcze wiecej cieplej,byle ostatecznie było 180ml-dosypywałam mleko ,nasz pił mleko z kleikami,ktore tez od razu mieszalam z mlekiem do woreczka:)
w nocy bylo za pierwszym razem tak ,jak na spacerze,a za drugim czesto woda juz stygła na tyle,ze zastepowasła tą w butelce.ale nigdy nie musialam nic studzic i grzac,tylko miec przygotowane dwa trzy razy dziennie te 0,6l w termosie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AIO aplikacje na otulacz butelki i smoczki Candy rocznickowe Candy rocznickowe WYNIKI celiakia bezglutenu chemia w naszym życiu chusteczki myjki nawilżane- wielorazowe ciąża ciąża tydzień po tygodniu formowanka formowanki noworodkowe gatki wełniane hospitalizacja humor jak uszyc petitskirts jak uszyć Mei Tai - MT tutorial jak uszyć tutu jak zatrudnioć nianię- legalnie kalkulator ciąży i porodu Kalkulator powrotu do pracy po urodzeniu dziecka kaszka z mlekiem kieszonka kosmetyki dziecięce - skład chemiczny i ranking kulinaria łóżeczko - jakie? masaż logopedyczny mleko modyfikowane- gdy wyjścia innego nie ma jakie wybrać ? montessori metoda naturalna pielęgnacja naturalne pieluszkowanie Nie musi być drogo - ekologiczne i ekonomiczne pieluszkowanie Nie nowotworom u dzieci- program ogólnopolski Nowe standardy opieki około porodowej odpowiedzi na pytania odtłuszczanie pieluch otulacz otulacz komplet otulacz polarowy otulacz wełniany pasta do zębów bez fluoru i parabenów czyli eliminujemy śmieci z dzieciowego świata:) petitka petitskirts plan porodu podgrzewacz poszewka na poduszkę pranie pieluszek wielorazowych Radzimy dobrze rodzimy rodzicielstwo powściągliwości SIO skład pieluszek jednorazowych spódniczko- pieluszki stosik pieluszkowy stripping sukienka szalik golf kołnierzyk szczotkowanie zębów animacja Szkoła rodzenia on-line szpital śpiworek testy tutorial ' e tutorial wielorazowych wkładek laktacyjnych tutu tutu bez szycia ubranka dla lalki uszyj to sam Wielozadaniowa wkładki higieniczne wielorazowe wkładki laktacyjne wielorazowe wkładki sucha pielucha Wkłady chłonne wkłąd chłonny worki na pieluszki wyprawka zabawki jak zrobić ząbkowanie zestaw pieluszkowy zrób to sam