16 listopada 2011

Wyniki Candy - fotorelacja z losowania :) GRATULUJĘ ZWYCIĘZCY!!!! Dziękuję WSZYSTKIM za udział :)

Candy rocznickowe dobiegło końca:)


Losowanie przebiegło zgodnie z zamysłem, tylko czasu jakos zabrakło by wstawić fotorelację z niego:)
Ale już nadrabiam zaległości:)

Dziękuję Wam ślicznie za udział 


Candy cieszyło sie sporą popularnością, co odczułam wypisując i wycinając losy:):)

Żebyście widzieli jakiego banana miałam na buzi:):) 

 A uzbierała sie losów pokaźna kupka:





A oto przebieg losowania

Troszkę było utrudnień, gdyż aparat stał sie ciekawszym obiektem niż sam proces losowania..


ale udało się;)

Choć nie do końca- cieżko było odzyskać wybrany los :D:D




Po przekupieniu delikwenta jabłkiem, los został odzyskany :)



 WYGRAŁA: 



 indzia pisze...

To ja stoję w kolejce po cukierasy. Mój blog: http://indzia.blogspot.com/ 

13 września 2011 20:00



Indzia- gratuluję serdecznie:):) 




Mam nadzieję, ze pieluszka przypadnie Wam do gustu i będzie ładnie lezała na pupci Miśkowej;) 

Dorzucę wam małą niespodziewajkę do paczuszki:)

Coś na jesienno-zimowe wieczorki;) Na poprawę humorku przy zawierusze za oknem:)

8 komentarzy:

M(aniek) pisze...

no to czekam :)

Anonimowy pisze...

ja również z niecierpliwością oczekuje wyników ;) i mocko trzymam kciuki bo może to my ;)

Unknown pisze...

Poślizg nie poślizg warto poczekać :)

Mamalu pisze...

czekamy z Lulu na wyniki)

indzia pisze...

Poczekam z niecierpliwością.

Unknown pisze...

Gratuluję Indziu!!!

indzia pisze...

Bardzo dziękuję. Ostatnio mam szczęście do wygranych. Chyba w totka trzeba zagrać.

Dendrobium pisze...

Serdecznie gratuluję Indzi!
Dziękuję za zabawę i pozdrawiam ciepło!