4 kwietnia 2013

Jak Możesz kupić coś mojego ??


W Pieluszkomaniakowym Sklep - iku       są wystawione gotowce- wystarczy,ze napiszesz do mnie email, bądź komentarz pod wybranym przedmiotem :) wówczas ja odzywam się do Ciebie i przechodzimy do pkt 5 :)

Przy rzeczach szytych na zamówienie praktykuję taki zwyczaj:

1. Piszesz mi o swoich chciejstwach *- zaliczek nie uznaję **
2. Ja to szyję ;)
3. Wrzucam zdjatka z opisami na bloga i zapraszam cię do obejrzenia ich
4. Wówczas Decydujesz, czy pieluszki Ci odpowiadają, Masz mozliwość rezygnacji ***, wprowadzenia zmian :)****
5. Jeśli to co uszyłam odpowiada Ci, dobijamy targu:
  • mogę wystawić aukcję na Allegro, lecz wówczas musze doliczyć odrobinkę na prowizję dla all
  • przesyłam Ci paczuszkę listem poleconym z opcją pobrania- troszke droższa wersja
  • podrzucam Ci dane do przelewu, przelewasz pieniążki, ja wysyłam paczuszkę
  • Nie chce wysyłac przesyłki listem zwyklym- raz niestety paczka zaginęła- najprawdopodobniej przywaszczył ja sobie jeden z pracowników jej poczty o czym poinformowała mnie dziewczyna do ktorej wysyłałam :( okrutnie przykra i nieprzyjemna sprawa, raz sie sparzyłam, więcej NIE - dziękuję  
Koszty przesyłki znajduą sie na dole tego postu :)

Moja poczta rzetelna- mam tam znajomych, więc mam pwność, że wszystko po tej stronie będzie oki;)

Wysyłam rowniez paczkomatem, Inpostem ( o wiele taniej wychodzi), za pobraniem, za granicę :) a nawet mogę nadać przesyłeczkę kurierem, pocztexem etc.- lecz koszt wówczas wychodzi wysoki.

Tutaj decyzja należy do Ciebie :)

pozdrawiam serdecznie :) 

Madziula

KOSZTY PRZESYŁKI


Koszty mogą się roznić w przypadku wielkości i wagi zamówienia:)
Przy 1-3 pieluszkach jest to:
( kliknij czytaj dalej)


Paczkomat 7/24 : 9,50zł
InPost: list polecony 4,50 zł 
("Deklarowany czas dostarczenia adresatowi przesyłki listowej rejestrowanej wynosi 3 dni robocze od dnia jej nadania.")
InPost paczka  9zł
Ubezpieczenie przesyłki In Post + 2zł

Paczkomaty w Polsce: https://www.paczkomaty.pl/znajdz_paczkomat,33.html

Sprawdź TUTAJ czy InPost obejmuje swoim zasięgiem działania region w którym Mieszkasz


Poczta Polska list polecony ekonomiczny 7,50 zł
Poczta Polska list polecony priorytetowy 9 zł 
Poczta Polska paczka 13zł

e-przesyłka ( odbiór w punkcie wybranym przez odbiorcę)
Poczta Polska e-przesyłka standard 8,50zł
Poczta Polska e-przesyłka pobraniowa 13 zł

Ubezpieczenie przesyłki Poczta Polska + 1-3 zł w zależności od wartości i wagi przesyłki.


Ponieważ jestem pelnoetatową mamą z dwójeczką maluśkich dzieci, pracującą z nimi, stąd czas oczekiwania na zrealizowanie zamowienia może się wydlużyć, staram się o tym informować :)
Przesyłki zazwyczaj wysyłam raz w tygodniu, czasami, gdy maż współpracowac może, 2 razy w tygodniu- jest to zazwyczaj środa i piątek:)

W "sytuacjach podbramkowych" jestem w stanie uszyć pieluszkę w trybie ekpres- 1 dzień i nadac ją jeszcze tega samego dnia, badź nastepnego z rana;) Prosze jedynie o takową informację :)

* im dokładniej Opiszesz mi swoje potrzeby i zapatrywania, tym łatwiej będzie mi wykonać daną rzecz i "wstrzelić " sie w Twoje gusta:) z tego powodu często proszę o dodatkowe wskazówki, bądx dopytuję podając możliwości ;)

** jedyny wyjątek to zaliczka w przypadku szycia pościeli z drogich materiałów ( powyżej 40zł , przy poscieli ejst to zazwyczaj około 40=80zł w zalezności od rodzaju tkaniny)- wówczas uśmiecham się o jedynie zaliczkę w postaci kosztów zakupu samych surowców- które to muszę zakupić ;)

*** większość pieluszek jestem w stanie sprzedać, Pamiętaj jednak proszę, iż pieluszki z imionami - zwlaszcza mniej powrzechnymi, bądź wyjątkowo odbiegające od kanonów pieluszkowych mogą być dla mnie trudne do dalszej sprzedaży, a przez to rezygnacja takowa jest bardzo kłopotliwa

**** na temat możliwości wprowadzenia zmian zapytaj proszę- niektóre zmiany sa niemożliwe - np. zmiana koloru napek, gdy te juz sa nabite.

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AIO aplikacje na otulacz butelki i smoczki Candy rocznickowe Candy rocznickowe WYNIKI celiakia bezglutenu chemia w naszym życiu chusteczki myjki nawilżane- wielorazowe ciąża ciąża tydzień po tygodniu formowanka formowanki noworodkowe gatki wełniane hospitalizacja humor jak uszyc petitskirts jak uszyć Mei Tai - MT tutorial jak uszyć tutu jak zatrudnioć nianię- legalnie kalkulator ciąży i porodu Kalkulator powrotu do pracy po urodzeniu dziecka kaszka z mlekiem kieszonka kosmetyki dziecięce - skład chemiczny i ranking kulinaria łóżeczko - jakie? masaż logopedyczny mleko modyfikowane- gdy wyjścia innego nie ma jakie wybrać ? montessori metoda naturalna pielęgnacja naturalne pieluszkowanie Nie musi być drogo - ekologiczne i ekonomiczne pieluszkowanie Nie nowotworom u dzieci- program ogólnopolski Nowe standardy opieki około porodowej odpowiedzi na pytania odtłuszczanie pieluch otulacz otulacz komplet otulacz polarowy otulacz wełniany pasta do zębów bez fluoru i parabenów czyli eliminujemy śmieci z dzieciowego świata:) petitka petitskirts plan porodu podgrzewacz poszewka na poduszkę pranie pieluszek wielorazowych Radzimy dobrze rodzimy rodzicielstwo powściągliwości SIO skład pieluszek jednorazowych spódniczko- pieluszki stosik pieluszkowy stripping sukienka szalik golf kołnierzyk szczotkowanie zębów animacja Szkoła rodzenia on-line szpital śpiworek testy tutorial ' e tutorial wielorazowych wkładek laktacyjnych tutu tutu bez szycia ubranka dla lalki uszyj to sam Wielozadaniowa wkładki higieniczne wielorazowe wkładki laktacyjne wielorazowe wkładki sucha pielucha Wkłady chłonne wkłąd chłonny worki na pieluszki wyprawka zabawki jak zrobić ząbkowanie zestaw pieluszkowy zrób to sam