4 kwietnia 2013

Jak Możesz kupić coś mojego ??


W Pieluszkomaniakowym Sklep - iku       są wystawione gotowce- wystarczy,ze napiszesz do mnie email, bądź komentarz pod wybranym przedmiotem :) wówczas ja odzywam się do Ciebie i przechodzimy do pkt 5 :)

Przy rzeczach szytych na zamówienie praktykuję taki zwyczaj:

1. Piszesz mi o swoich chciejstwach *- zaliczek nie uznaję **
2. Ja to szyję ;)
3. Wrzucam zdjatka z opisami na bloga i zapraszam cię do obejrzenia ich
4. Wówczas Decydujesz, czy pieluszki Ci odpowiadają, Masz mozliwość rezygnacji ***, wprowadzenia zmian :)****
5. Jeśli to co uszyłam odpowiada Ci, dobijamy targu:
  • mogę wystawić aukcję na Allegro, lecz wówczas musze doliczyć odrobinkę na prowizję dla all
  • przesyłam Ci paczuszkę listem poleconym z opcją pobrania- troszke droższa wersja
  • podrzucam Ci dane do przelewu, przelewasz pieniążki, ja wysyłam paczuszkę
  • Nie chce wysyłac przesyłki listem zwyklym- raz niestety paczka zaginęła- najprawdopodobniej przywaszczył ja sobie jeden z pracowników jej poczty o czym poinformowała mnie dziewczyna do ktorej wysyłałam :( okrutnie przykra i nieprzyjemna sprawa, raz sie sparzyłam, więcej NIE - dziękuję  
Koszty przesyłki znajduą sie na dole tego postu :)

Moja poczta rzetelna- mam tam znajomych, więc mam pwność, że wszystko po tej stronie będzie oki;)

Wysyłam rowniez paczkomatem, Inpostem ( o wiele taniej wychodzi), za pobraniem, za granicę :) a nawet mogę nadać przesyłeczkę kurierem, pocztexem etc.- lecz koszt wówczas wychodzi wysoki.

Tutaj decyzja należy do Ciebie :)

pozdrawiam serdecznie :) 

Madziula

KOSZTY PRZESYŁKI


Koszty mogą się roznić w przypadku wielkości i wagi zamówienia:)
Przy 1-3 pieluszkach jest to:
( kliknij czytaj dalej)


Paczkomat 7/24 : 9,50zł
InPost: list polecony 4,50 zł 
("Deklarowany czas dostarczenia adresatowi przesyłki listowej rejestrowanej wynosi 3 dni robocze od dnia jej nadania.")
InPost paczka  9zł
Ubezpieczenie przesyłki In Post + 2zł

Paczkomaty w Polsce: https://www.paczkomaty.pl/znajdz_paczkomat,33.html

Sprawdź TUTAJ czy InPost obejmuje swoim zasięgiem działania region w którym Mieszkasz


Poczta Polska list polecony ekonomiczny 7,50 zł
Poczta Polska list polecony priorytetowy 9 zł 
Poczta Polska paczka 13zł

e-przesyłka ( odbiór w punkcie wybranym przez odbiorcę)
Poczta Polska e-przesyłka standard 8,50zł
Poczta Polska e-przesyłka pobraniowa 13 zł

Ubezpieczenie przesyłki Poczta Polska + 1-3 zł w zależności od wartości i wagi przesyłki.


Ponieważ jestem pelnoetatową mamą z dwójeczką maluśkich dzieci, pracującą z nimi, stąd czas oczekiwania na zrealizowanie zamowienia może się wydlużyć, staram się o tym informować :)
Przesyłki zazwyczaj wysyłam raz w tygodniu, czasami, gdy maż współpracowac może, 2 razy w tygodniu- jest to zazwyczaj środa i piątek:)

W "sytuacjach podbramkowych" jestem w stanie uszyć pieluszkę w trybie ekpres- 1 dzień i nadac ją jeszcze tega samego dnia, badź nastepnego z rana;) Prosze jedynie o takową informację :)

* im dokładniej Opiszesz mi swoje potrzeby i zapatrywania, tym łatwiej będzie mi wykonać daną rzecz i "wstrzelić " sie w Twoje gusta:) z tego powodu często proszę o dodatkowe wskazówki, bądx dopytuję podając możliwości ;)

** jedyny wyjątek to zaliczka w przypadku szycia pościeli z drogich materiałów ( powyżej 40zł , przy poscieli ejst to zazwyczaj około 40=80zł w zalezności od rodzaju tkaniny)- wówczas uśmiecham się o jedynie zaliczkę w postaci kosztów zakupu samych surowców- które to muszę zakupić ;)

*** większość pieluszek jestem w stanie sprzedać, Pamiętaj jednak proszę, iż pieluszki z imionami - zwlaszcza mniej powrzechnymi, bądź wyjątkowo odbiegające od kanonów pieluszkowych mogą być dla mnie trudne do dalszej sprzedaży, a przez to rezygnacja takowa jest bardzo kłopotliwa

**** na temat możliwości wprowadzenia zmian zapytaj proszę- niektóre zmiany sa niemożliwe - np. zmiana koloru napek, gdy te juz sa nabite.

Brak komentarzy: