6 kwietnia 2013

Perturbacje sprzętowe

Witajcie kochani!!!!

Chciałam wszystkim przeprosić, za utrudniony kontakt- karta graficzna w komuterze nam pała ( po drodze zmieniliśmy zasilacz mniemając, ze to z nim są problemy, wiec mamy jeden na zbyciu- nówka sztuka nie  śmigany, jedynie podłączony w celu przetestowania ;)


Zasilacz ATX 420W, BIG FAN 12cm, SATA, 20+4pin.Model LPK12-23 firmy Akyga. 


Może koś potrzebuje?? :D:D
2 lata gwarancji ma oczywiście :)

W końcu okaząło sie,ze to karta graficzna poległa ( i tak 4 lata służyła :))

Lapika dzieci mi zepsuły wiec odcięci od swiata byliśmy- my nawet radia nie mamy, o pudło-TV nie wspominając  wrodzy mediów publicznych z nas  zaciekli :D:D

A teraz do brzegu, lapik mój też poległ, więc dostępu do necika nie było- przez komórkę Wybaczcie, starałam się- nie potrafię, stąd niestety ugrzęzły mi na poczcie i w mojej "księgowości" komuterkoiwej Wasze dane do wysyłki i zamówienia, bałam się by nic nie pokręcić:/

Teraz już kompik działa, ale poczta zamknięta, wiec przepraszam ślicznie, lecz paczuszki nadam w poniedziałek dopiero .

Jutro postaram sie też zamieścić nowe zdjątka - bedzie traktorek,zeberka, troszkę nowych imiennych otulaczyjków i nowości pieluszkowych :) ,  oraz największa moja chluba - przecudny czarny charakterrrrny kocurrrek :D:D:D
Synek mój w traktorku tak sie zakochał,że stwierdził,ze to dla niego i on chce znów nosić pieluszki, córcia od razu mi kotka chciała przechwycić- coś czuje,ze to nie ostatni kocurrr  będzie :D:D

a że post bez zdjęcia jest nieważny, - szmacioszka mecioszka :D:D

dzianinka bawełniana- super mieciuchna + welurek bnawełniany i do kompletu motylek mięciuśki z szeleszczącymi skrzydełkami- do przyczepienia do szczebelków łóżeczka, do nosidełka, maty zabawkowej, badx do palca- dzięki czemu nasze rece moga słuzyc za wspaniały rozwijajacy sprzet do zabaw z maluszkami :):)











Brak komentarzy: