6 kwietnia 2013

spódniczka dwustronna 2 w 1

Spódniczka mej córci- dwustronna :)
Piowstała już dawno temu, jakoś chwili nie miałam by zdjęcia wrzucić;)

Z jednej strony tkanina w przepiękne motyle, z doszytą tasiemką w kolorze zielonego groszku :) z drugiej strony tkanina w sówki z tasiemkami satynowymi fioletową i żółtą :) od spodu delikatna koroneczka:)

Spódniczka podejrzewam , że na lata:) od 10 mc-  gdy jest dłuższa, potem powinna służyć jak tutu :) pięknie się układa i trzyma formę :)

Coś mi mówi,że nie będzie ostatnią;)








4 komentarze:

MonikaMnich pisze...

Cudna, a podasz przybliżoną cenę? Już widzę moją Martyśkę z pieluchą pod spodem

Madziula pisze...

Kochana, a co byś powiedziała na wymiankę?? :D:D Jeszcze tego nigdy nie robiłam, ale kiedyś fajnie zacząć:P:P

Widziałam bajeczną czapcię u Ciebie na blogu- zygzak Mc Queen Masz może jeszcze taka czerwoniastą włóczkę?? :D:D No zachorowałam na nią, a synek kocha zygzaka :D:D
Dałoby się?? :D:D:D:D

MonikaMnich pisze...

Tak tak zgadzam sie na wszystko :D mogę zrobić dla Ciebie zigzaca w zamian za spódniczkę :)

Madziula pisze...

Kochana!!1 jak ja sie cieszę, Twój Zygzak poprostu Boooooski jest:) mój synuś jak go zobaczył, aż zapiszczał z radości:D:D Wiec bierzemy sie do pracy- mogłabyś mi podać swój email lub skrobnac do mnie??
pieluszkomania@o2.pl

Rozmiarkami byśmy się powymieniały:):)

A i mogę Ci zdjęcia córci w tej spódniczce przesłać:D:D

buuuziak wielki wiosenny :D:D