4 grudnia 2011

Odpisywanie na emailiki

Moi kochani!!
Dziękuję wam
za ogromne ostatnio zainteresowanie pieluszkami, oraz tematem pieluszkowania wielorazowego :)
Z wielką przyjemnością wam odpisuję, lecz Wybaczcie mi proszę,że ostatnio robię to z takim opóźnieniem.
Ponieważ codziennie kilka emailików do mnie dociera- odpisywanie zajmuje troszkę czasu. Postanowiłam  dziś więc odpisywać raz na kilka dni- jeśli czyjś email pominęłam w dzisiejszym "rzucie" proszę przypominajcie się- testuję nowa pocztę  gmail i troszkę się jeszcze gubię i motam miedzy dwiema:)
Do wyboru macie 2 adresiki:
pieluszkomania@gmail.com
pieluszkomania@o2.pl
Do tego Maleńka istotka w mym brzusiu zabiera mi totalnie koncentrację uwagi- a resztki które pozostaja absorbuje synio- moja pamięć robi sie niczym sitko:/ I tyyyle pomysłów i projektów w główce sie kolebocze, ze hoho!!
Mam nadzieję, że niedługo bedzie troszke lepiej- lub gorzej zobaczymy:)
W każdym bądź razie- dobijajcie się:) i bądźcie wyrozumiali:D:D, gdyż odpisać bardzo chcę, ale czasem brakuje mi zwyczajnie czasu, lub coś wysmyknie mi sie z główki:)
Ps. jak wam odpisuje, ze wzgledu na ciażę i stan zdrówka boję się szyc na zamówienie- w każdej chwili mogę wyladować w szpitalu niestety i wówczas... wiadomo, nie będę mogła sie wywiążac z obietnicy.
Pieluszki powstają w chwili obecnej z tych tkaninek, które mam w szafie- wolne szukajace właściciela są w dziale Pieluszki szukające właściciela/ właścicielki
Zagladajcie tam proszę- co jakis czas bedę tam wrzucała nowości jakie wyskoczą spod igły:)

pozdrawiam ciepluśko Was i Wasze małe szczęścia:)

Madziula

Brak komentarzy: