31 października 2019

Stopki do maszyny do szycia- która do czego służy

Kochani! Polecam fajny post opisujący poszczególne stopki do maszyny do szycia :)
Jeśli zastanawiacie się, która stopka do czego służy, post ten może Wam pomóc :)
Moje stado wygląda tak:
Przyznam się Wam, że nie korzystałam jeszcze ze wszystkich :)

Opisik na 123szyjeszty.pl :

https://123szyjeszty.pl/2017/08/01/zestaw-32-stopek-ktora-do-czego-sluzy/?fbclid=IwAR3zeXHTCQ3e5Otu-YSI9936_ShgZ-0XB9PFVxMLpLCnHw_L1aaeegCCM9Q

Ponieważ niektórych tam nie ma, postaram się w wolnej chwili opisać Wam te moje ;)
Na pewno chcę dokupić jeszcze stopkę teflonową i stopkę z rolkami.
Marzy mi się stopka z górnym tansportem, ale jej cena w chwili obecnej jest dla mnie zaporowa - zbieram na owerloka by móc pięknie wykańczać wkłady :D:D

Brak komentarzy: