7 października 2012

Super tanie zabawki!!! promocja- obniżka nawet o 91 %!!!


Kochani, polecam promocję w księgarni  

suuper obniżka cen zabawek!!!



Myślałam na początku że kruczek tkwi w szczegółach i na pewno sprzedający będą mieli zarobek w przesyłce, ale nie!!! w jakim szoku byłam, gdy zobaczyłam, iż przesyłka poprzez dostawę do Paczkomatu kosztuje 2,99!!! 

Naprawdę warto- my już będziemy mieli prezencik na święta;)





Bączek. Morska Karuzela

cena detaliczna: 144.50 zł



Migocząca Hula-Kula

cena detaliczna: 124.90 zł


Biedroneczka Nuteczka

cena detaliczna: 79.90 zł



Auta. Telefon Zygzaka McQueena

 cena detaliczna: 127.90 zł
cena 12.50 zł
oszczędzasz
90%




Tu już mniej promocjne ceny, ale może kogoś zaciekawi- mi ten globus baaardzo przypadł do gustu, tylko cena studzi;)



Globus Małego Pilota

cena detaliczna: 219.90 zł


Z fajnych zabawek, które mi akurat go gustu przypadły- szkoda,że kasiorka w kieszeni brak;) ale moze kogos z Was zaciekawi;) polecam:



Marzenie mojego synka- własne "wuwu" :bach" "ciach" i to prawdziwe!!!

Niech no smyk szybciej rośnie:D:D






Gra edukacyjna "Jaki to zwierz?"

cena 10.50 zł







Kostka dźwiękowa "Gospodarstwo"

2 elementy

cena detaliczna: 19.99 zł




Co do czego, tato?

cena detaliczna: 25.50 zł





Tablica dwukolorowa, stojąca




Mikserek do klocków i owocków

cena 111.00 zł


cos dla starszaka też jest;)

Zestaw artystyczny

34 elementy



Super sprawa dla małych paluszków

Kuferek z kolorowymi pinezkami

10 części

cena detaliczna: 39.90 zł




I marzenie nasze jedne z  największych;) suuper sprawa dla dzieci i rodziców;) ale cena- ohoho!!!!!

Ps. bo tak na marginesie, to plenujemy w przyszłosci, gdy maluchy będą miały po 4-5 latek zakup małego teleskopu i mikroskopu by mogły fachowo poznawać świat:D:D


Domowe planetarium






I wiele wiele innych!!!




Brak komentarzy: